Možnosti využití mobilních technologií a rozšířené reality v destinačním marketingu – Ludmila Štěpánová
Ludmila Štěpánová
Master's thesis
Možnosti využití mobilních technologií a rozšířené reality v destinačním marketingu
Possibilities of application of mobile technology and augmented reality in destination marketing
Abstract:
ŠTĚPÁNOVÁ LUDMILA: Možnosti využití mobilních technologií a rozšířené reality v destinačním marketingu. Diplomová práce. Vysoká škola ekonomická v Praze. Katedra cestovního ruchu. Vedoucí práce: Ing. Martin Vaško. Stupeň odborné kvalifikace: inženýr. Praha 2016. 80 stran. Diplomová práce se zaměřuje na nové trendy ve vývoji mobilních technologií a jejich aplikací v cestovním ruchu. Jejím cílem je zmapovat …moreAbstract:
ŠTĚPÁNOVÁ LUDMILA: Possibilities of application of mobile technology and augmented reality in destination marketing. Masters thesis. University of Economics, Prague. Department of Tourism. Thesis supervisor: Ing. Martin Vaško. Grade of qualification: Masters degree. Prague 2016. 80 pages. Masters thesis focuses on new trends in development of mobile technologies and their application in tourism. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 10. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50810
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2016
- Supervisor: Martin Vaško
- Reader: Jana Valentová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50810
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing města Benátky
Kateřina Kaňovská -
Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka
Anna Marenčáková -
Mobilní technologie a jejich využití v marketingu internetových obchodů v ČR
Ondřej Raška