Ing. Aditi Baindur, BA

Master's thesis

Communication campaign of the firm

Communication campaign of the firm
Abstract:
Tato práce se zabývá komunikační kampaní firmy Sewio Networks. Její cílem je posoudit, zda má kampaň nějaké nedostatky, které brání firmě v plnění jejího komunikačního cíle. Použitím dotazníku a rozhovorů jako hlavních zdrojů shromažďování informací byla kampaň analyzována a byla navržena vhodná doporučení. Zjištění naznačují, že současná komunikace firmy je schopna umožnit firmě splnit její cíle, …more
Abstract:
This thesis studies the communication campaign of the firm, Sewio Networks. It aims to assess if the campaign has any shortcomings which are preventing the firm from meeting its communication goal. Using questionnaire and interviews as the main sources of gathering information, the campaign was analysed and suitable recommendations were suggested. The findings suggested that the current communication …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 2. 2020
  • Supervisor: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta