Ing. Aditi Baindur, BA

Diplomová práce

Communication campaign of the firm

Communication campaign of the firm
Anotace:
Tato práce se zabývá komunikační kampaní firmy Sewio Networks. Její cílem je posoudit, zda má kampaň nějaké nedostatky, které brání firmě v plnění jejího komunikačního cíle. Použitím dotazníku a rozhovorů jako hlavních zdrojů shromažďování informací byla kampaň analyzována a byla navržena vhodná doporučení. Zjištění naznačují, že současná komunikace firmy je schopna umožnit firmě splnit její cíle, …více
Abstract:
This thesis studies the communication campaign of the firm, Sewio Networks. It aims to assess if the campaign has any shortcomings which are preventing the firm from meeting its communication goal. Using questionnaire and interviews as the main sources of gathering information, the campaign was analysed and suitable recommendations were suggested. The findings suggested that the current communication …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2020
  • Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta