Online marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod – David Böhm
David Böhm
Bakalářská práce
Online marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Online marketing and its use for specific e-shop
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá online marketingovou propagací elektronického obchodu, konkrétně obchodu naradi-za-babku.cz. Cílem této práce je navrhnutí online marketingové strategie pro daný elektronický obchod a sestavení doporučení, jak by začínající elektronické obchody měly postupovat při své propagaci na internetu. Práce je celkově rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole bude čtenář seznámen …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with online promotion of electronic shop, namely of e-shop naradi-za-babku.cz. The aim of this thesis is to propose an online marketing strategy for named e-shop and define general recommendations on how new established e-shops should proceed with their promotion on the internet. This thesis is divided into four chapters. The first chapter presents e-commerce in general …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46061
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: Markéta Kubálková
- Oponent: Jitka Koubalíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46061
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s.
Vojtěch Štembera -
Internetová komunikace
Václav Jirák -
Internetová komunikace
Markéta Růžičková -
English Vulgarisms in internet communication/Anglické vulgarismy v internetové komunikaci
Vojtěch KŘÍŽ -
Internetová marketingová komunikace ve firmě zabývající se podporou finančních produktů na trhu
Barbora Kartáková -
Internetová komunikace
Andrea Krejčí -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Lukáš Schmied -
Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod
Markéta Fialová