David Böhm

Bachelor's thesis

Online marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod

Online marketing and its use for specific e-shop
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá online marketingovou propagací elektronického obchodu, konkrétně obchodu naradi-za-babku.cz. Cílem této práce je navrhnutí online marketingové strategie pro daný elektronický obchod a sestavení doporučení, jak by začínající elektronické obchody měly postupovat při své propagaci na internetu. Práce je celkově rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole bude čtenář seznámen …more
Abstract:
This bachelor's thesis deals with online promotion of electronic shop, namely of e-shop naradi-za-babku.cz. The aim of this thesis is to propose an online marketing strategy for named e-shop and define general recommendations on how new established e-shops should proceed with their promotion on the internet. This thesis is divided into four chapters. The first chapter presents e-commerce in general …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2015
  • Supervisor: Markéta Kubálková
  • Reader: Jitka Koubalíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46061

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod