Projekt marketingových aktivit nově vznikající cestovní kanceláře – Ing. Karolína Muroňová
Ing. Karolína Muroňová
Bachelor's thesis
Projekt marketingových aktivit nově vznikající cestovní kanceláře
Marketing activities project for new travel agency
Abstract:
Tato práce je projektem marketingových aktivit nově vznikající cestovní kanceláře. Teoretická část se zabývá vymezením obecných disponibilních marketingových aktivit, jako jsou např. PR, reklama, direct marketig, segmentace, SWOT analýza, CRM apod. Užití jmenovaných nástrojů je nezbytné pro řešení projektu. Dalším tématem diskutovaným v teoretické části je analýza trhu a konkurence, což je pro realizaci …moreAbstract:
This work is a project marketing activities for new travel agency. The theoretical part explains the available general marketing activities such as PR, advertising, direct marketig, segmentation, SWOT analysis, CRM, etc. The use of mentioned tools is necessary for the project. Another topic discussed in the theoretical part is to analyze the market and competition, which is crucial for the project …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/u608v/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity destinace cestovního ruchu
Natálie Bartáková -
Marketingové aktivity cestovního ruchu Karlovarského kraje v kontextu snížení sezónních disparit
Richard Dufek -
Marketingové aktivity cestovní agentury
Dagmar Ferová -
Marketingové aktivity cestovního ruchu ve Středočeském a Pardubickém kraji z pohledu domácího cestovního ruchu
Josef Hégr -
Marketingové aktivity vybraného střediska cestovního ruchu (na příkladě Českého Krumlova)
Anna Holíková -
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
Darya Shobonova -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketingové aktivity vybrané destinace v České republice
Tomáš STŘELEČEK