Ing. Karolína Muroňová

Bachelor's thesis

Projekt marketingových aktivit nově vznikající cestovní kanceláře

Marketing activities project for new travel agency
Abstract:
Tato práce je projektem marketingových aktivit nově vznikající cestovní kanceláře. Teoretická část se zabývá vymezením obecných disponibilních marketingových aktivit, jako jsou např. PR, reklama, direct marketig, segmentace, SWOT analýza, CRM apod. Užití jmenovaných nástrojů je nezbytné pro řešení projektu. Dalším tématem diskutovaným v teoretické části je analýza trhu a konkurence, což je pro realizaci …more
Abstract:
This work is a project marketing activities for new travel agency. The theoretical part explains the available general marketing activities such as PR, advertising, direct marketig, segmentation, SWOT analysis, CRM, etc. The use of mentioned tools is necessary for the project. Another topic discussed in the theoretical part is to analyze the market and competition, which is crucial for the project …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní