Bc. Jan Kudláček

Diplomová práce

Vliv komunikace na ostatní složky marketingového mixu

The influence of communication to the other components of marketing mix
Anotace:
Téma Diplomové práce je na téma Vliv komunikace na ostatní složky marketingového mixu. V teoretické části práce jsou podrobně definováni pojmy z marketingu a marketingové komunikace jako například marketingový mix – 4P,4C a komunikační mix nebo životní cyklus výrobku. V praktické části se pak teoretiické znalosti a poznatky aplikují na konkrétním případu z praxe. Pro praktickou ukázku vlivu komunikace …více
Abstract:
This graduation thesis covers the topic of influence of communication to the other components of marketing mix. The first section further explains the aforementioned topic from a theoretical point of view. The second section involves applying these theoretical elements to practice. The product to which communication influence would be applied to be Viceroy Original Filer FF of low segment, introduced …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní