Vliv komunikace na ostatní složky marketingového mixu – Bc. Jan Kudláček
Bc. Jan Kudláček
Master's thesis
Vliv komunikace na ostatní složky marketingového mixu
The influence of communication to the other components of marketing mix
Abstract:
Téma Diplomové práce je na téma Vliv komunikace na ostatní složky marketingového mixu. V teoretické části práce jsou podrobně definováni pojmy z marketingu a marketingové komunikace jako například marketingový mix – 4P,4C a komunikační mix nebo životní cyklus výrobku. V praktické části se pak teoretiické znalosti a poznatky aplikují na konkrétním případu z praxe. Pro praktickou ukázku vlivu komunikace …moreAbstract:
This graduation thesis covers the topic of influence of communication to the other components of marketing mix. The first section further explains the aforementioned topic from a theoretical point of view. The second section involves applying these theoretical elements to practice. The product to which communication influence would be applied to be Viceroy Original Filer FF of low segment, introduced …moreKeywords
cigarety VICEROY marketing marketingový mix 4P 4C komunikace komunikační mix výrobek životní cyklus výrobku vliv komunikace na ostatní složky marketingového mixu cigarettes VICEROY marketing mix communication communication mix product product life cycle the influence of communication to the others components of marketing mix
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ddux4/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
The Influence of Odin in Norse Mythology on the Character of Gandalf in J.R.R. Tolkien's The Lord of the Rings
Vojtěch Sternberg -
Policy of the IMF and WB in Angola. Implementation of the Strategic Poverty Reduction Plan and the Influence of Foreign Powers on the Developement of the Country after the end of Civil War in 2002
Jan Cihlář -
Unravelling the Influence of the European Semester and Country-Specific Recommendations in Confronting the Impact of Population Ageing
Floor Goris -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix Restaurace U Cafourků
Michal Vadovič