Bc. Jan Kudláček

Master's thesis

Vliv komunikace na ostatní složky marketingového mixu

The influence of communication to the other components of marketing mix
Abstract:
Téma Diplomové práce je na téma Vliv komunikace na ostatní složky marketingového mixu. V teoretické části práce jsou podrobně definováni pojmy z marketingu a marketingové komunikace jako například marketingový mix – 4P,4C a komunikační mix nebo životní cyklus výrobku. V praktické části se pak teoretiické znalosti a poznatky aplikují na konkrétním případu z praxe. Pro praktickou ukázku vlivu komunikace …more
Abstract:
This graduation thesis covers the topic of influence of communication to the other components of marketing mix. The first section further explains the aforementioned topic from a theoretical point of view. The second section involves applying these theoretical elements to practice. The product to which communication influence would be applied to be Viceroy Original Filer FF of low segment, introduced …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2010
  • Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní