Vliv komunikace na ostatní složky marketingového mixu – Bc. Jan Kudláček
Bc. Jan Kudláček
Diplomová práce
Vliv komunikace na ostatní složky marketingového mixu
The influence of communication to the other components of marketing mix
Anotace:
Téma Diplomové práce je na téma Vliv komunikace na ostatní složky marketingového mixu. V teoretické části práce jsou podrobně definováni pojmy z marketingu a marketingové komunikace jako například marketingový mix – 4P,4C a komunikační mix nebo životní cyklus výrobku. V praktické části se pak teoretiické znalosti a poznatky aplikují na konkrétním případu z praxe. Pro praktickou ukázku vlivu komunikace …víceAbstract:
This graduation thesis covers the topic of influence of communication to the other components of marketing mix. The first section further explains the aforementioned topic from a theoretical point of view. The second section involves applying these theoretical elements to practice. The product to which communication influence would be applied to be Viceroy Original Filer FF of low segment, introduced …víceKlíčová slova
cigarety VICEROY marketing marketingový mix 4P 4C komunikace komunikační mix výrobek životní cyklus výrobku vliv komunikace na ostatní složky marketingového mixu cigarettes VICEROY marketing mix communication communication mix product product life cycle the influence of communication to the others components of marketing mix
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ddux4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Odin in Norse Mythology on the Character of Gandalf in J.R.R. Tolkien's The Lord of the Rings
Vojtěch Sternberg -
Policy of the IMF and WB in Angola. Implementation of the Strategic Poverty Reduction Plan and the Influence of Foreign Powers on the Developement of the Country after the end of Civil War in 2002
Jan Cihlář -
Unravelling the Influence of the European Semester and Country-Specific Recommendations in Confronting the Impact of Population Ageing
Floor Goris -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix Restaurace U Cafourků
Michal Vadovič