František Hendl

Bakalářská práce

Rebranding společnosti Huawei

Rebranding of Huawei
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit znalost značky a asociace spojené se značkou Huawei v České republice a na základě zhodnocení současného brandingu vytvořit doporučení pro danou společnost. V prvních třech kapitolách je rozebrán teoretický základ značky a jejích vybraných prvků, brandingu, rebrandingu, segmentace trhu a současných trendů a spotřebitelských preferencí. V dalších kapitolách je představena …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to examine the knowledge of consumers and their associations connected with the brand Huawei in Czech Republic and based on evaluation of current branding formulate a recommendation for the company. In the first three chapters are being described the theoretical bases of brand and its certain chosen aspects, branding, rebranding, market segmentation and current trends …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
  • Vedoucí: Jitka Volfová
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85924