Bc. Katja Deskovska

Master's thesis

Mezinárodní veletrhy jako součást marketingové komunikace

International fairs as a part of marketing communication
Abstract:
Tématem této diplomové práce je problematika mezinárodních veletrhů, jejich význam a vliv v marketingové komunikaci. Klade si za cíl posoudit veletrh jako nástroj propagace a setkávání mezinárodních vystavovatelů a návštěvníků na jednom místě. První část je zaměřena na problematiku současného mezinárodního veletržního trhu, vysvětlení významu mezinárodních veletrhů a jeho silných stránek, dále pak …more
Abstract:
The summary of this thesis, is for the situation of international trade fairs, their importance and influence in marketing communications. It aims to assess the fair as a tool to promote a meeting of international exhibitors and visitors at same place. The first part is focused on the problem of contemporary international trade fair market, explaining the importance of international trade fairs and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2011
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní