Mezinárodní veletrhy jako součást marketingové komunikace – Bc. Katja Deskovska
Bc. Katja Deskovska
Master's thesis
Mezinárodní veletrhy jako součást marketingové komunikace
International fairs as a part of marketing communication
Abstract:
Tématem této diplomové práce je problematika mezinárodních veletrhů, jejich význam a vliv v marketingové komunikaci. Klade si za cíl posoudit veletrh jako nástroj propagace a setkávání mezinárodních vystavovatelů a návštěvníků na jednom místě. První část je zaměřena na problematiku současného mezinárodního veletržního trhu, vysvětlení významu mezinárodních veletrhů a jeho silných stránek, dále pak …moreAbstract:
The summary of this thesis, is for the situation of international trade fairs, their importance and influence in marketing communications. It aims to assess the fair as a tool to promote a meeting of international exhibitors and visitors at same place. The first part is focused on the problem of contemporary international trade fair market, explaining the importance of international trade fairs and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ku6cz/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2011
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Veletrhy a výstavy v ČR - stále dominantní postavení Brna?
Martin Hejmalíček -
Veletrhy jako marketingová komunikace vybrané firmy
Anna Suchardová -
Výstavy a veletrhy jako součást marketingových komunikací se zaměřením na trh B2B
Lucie ZAKI -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
The Medium is the message
Areen AlDmour -
Multifrequency observations of radio galaxies and their interaction with the intergalactic medium
Romana Grossová -
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda