Bc. Katja Deskovska

Master's thesis

Mezinárodní veletrhy jako součást marketingové komunikace

International fairs as a part of marketing communication
Anotácia:
Tématem této diplomové práce je problematika mezinárodních veletrhů, jejich význam a vliv v marketingové komunikaci. Klade si za cíl posoudit veletrh jako nástroj propagace a setkávání mezinárodních vystavovatelů a návštěvníků na jednom místě. První část je zaměřena na problematiku současného mezinárodního veletržního trhu, vysvětlení významu mezinárodních veletrhů a jeho silných stránek, dále pak …viac
Abstract:
The summary of this thesis, is for the situation of international trade fairs, their importance and influence in marketing communications. It aims to assess the fair as a tool to promote a meeting of international exhibitors and visitors at same place. The first part is focused on the problem of contemporary international trade fair market, explaining the importance of international trade fairs and …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní