Zobrazování 3D scény metodou raytracingu – Ing. Pavel Lokvenc
Ing. Pavel Lokvenc
Bakalářská práce
Zobrazování 3D scény metodou raytracingu
Rendering 3D scene with method of raytracing
Anotace:
Práce pojednává o zobrazovací metodě raytracing, která vyhází z geometrické optiky a využívá se pro vykreslování trojrozměrných scén. Práce obsahuje teoretický popis řešených problémů. V praktické části je provedena implementace vlastního vykreslovacího systému.Abstract:
Main goal of bachelor thesis is about rendering technique called ray tracing. Ray tracing is based on geometric optics and it is used for rendering three dimensional scenes. Thesis contains theoretic background of solved problems. In practice part is implemented ray tracing system.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Petr Veselý
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lokvenc, Pavel. Zobrazování 3D scény metodou raytracingu. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Elektronická podpora pro vybrané oblasti počítačové grafiky
Pavel Mikulecký -
Stíny pomocí metody sledování paprsků v reálném čase
Jakub Kolařík -
Sledování hokejistů ve videozáznamu
Michal Plch -
Stavba Kd-stromu pro metodu sledování paprsku
Radek Stibora -
Realistické vykreslování mraků v reálném čase
Michal Pavelka