Možnosti využití snoezelenu při práci s žáky s těžkým kombinovaným postižením – Kateřina ŠÍPOVÁ
Kateřina ŠÍPOVÁ
Diplomová práce
Možnosti využití snoezelenu při práci s žáky s těžkým kombinovaným postižením
Possibilites of Using Snoezelen Among Pupils with Serious Combined Disabilities
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice využívání Snoezelen konceptu při práci s žáky s těžkým kombinovaným postižením. První kapitola charakterizuje kombinované vady z pohledu etiologie a klasifikace a podrobněji vymezuje oblast mentální retardace. Popisuje její etiologii, klasifikaci a specifika osob s mentální retardací. V závěru kapitoly se pojednává o vzdělávání žáků s kombinovaným postižením v …víceAbstract:
The diploma thesis deals with using Snoezelen concept when working with pupils with severe combined disability. The first chapter characterizes combined disability from the point of view of etiology and classification and defines the area of mental retardation. The chapter describes its etiology, classification and the specifities of the people with mental retardation. The conclusion of the chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2015
Zveřejnit od: 24. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠÍPOVÁ, Kateřina. Možnosti využití snoezelenu při práci s žáky s těžkým kombinovaným postižením. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Využití metody Snoezelen v procesu edukace žáků základní školy speciální
Jana ŠVEJDOVÁ -
Kompetence pedagogů pro práci s osobami s kombinovaným postižením.
Kateřina ZUBROVÁ -
Problematika výuky žáků s kombinovaným postižením, projevy dítěte s kombinovaným postižením
Věra Tomanová -
Sourozenecké vztahy v rodinách s dítětem s těžkým kombinovaným postižením
Natalie GÖDELOVÁ -
Využití canisterapie u žáka s kombinovaným postižením
Denisa Šramelová -
Pozitivní vliv hipoterapie na život dětí s kombinovaným postižením
Monika Krahulová -
Vliv hiporehabilitace na emocionální stav a motorické dovednosti skupiny žáků mladšího školního věku s kombinovaným postižením
Renata Sochrová -
Možnosti rané péče u dětí s hluchoslepotou se zaměřením na komunikaci matky s dítětem
Kateřina Žáková