Koncept a vizuální styl obchodu s interaktivními výrobky a jeho prezentace. – Kateřina FRÜHAUFOVÁ
Kateřina FRÜHAUFOVÁ
Bachelor's thesis
Koncept a vizuální styl obchodu s interaktivními výrobky a jeho prezentace.
Concept and visual style of the shop with interactive products and it's presentation.
Abstract:
Internetový obchod jehož základem je aplikace, ve které si zákazník vytvoří vlastní motiv potisku zvolené komodity. Management, strategie, design projektu.Abstract:
E-shop based on application where customer can create his own design of the commodity. Management, strategy and design of whole project.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2011
- Supervisor: ak.malíř Pavel Beneš
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRÜHAUFOVÁ, Kateřina. \textit{Koncept a vizuální styl obchodu s interaktivními výrobky a jeho prezentace.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Art and Design. 2011. Available from: https://theses.cz/id/nn6p4n/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FRÜHAUFOVÁ, Kateřina. Koncept a vizuální styl obchodu s interaktivními výrobky a jeho prezentace.. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Art and DesignBachelor programme / field:
Fine Art / Graphic Design - specialization Visual Design
Theses on a related topic
-
Pronajímatelný internetový obchod a jeho vizuální styl
Martin Dolenský -
Webdesign - zásady tvorby a aplikace v praxi
Jan Švarc -
Internetová komerce - zákaznicky orientovaný webdesign
Miroslav HEROLD -
Marketingový mix internetového obchodu na různých zahraničních trzích
Andrea Kramecová