Kateřina FRÜHAUFOVÁ

Bachelor's thesis

Koncept a vizuální styl obchodu s interaktivními výrobky a jeho prezentace.

Concept and visual style of the shop with interactive products and it's presentation.
Abstract:
Internetový obchod jehož základem je aplikace, ve které si zákazník vytvoří vlastní motiv potisku zvolené komodity. Management, strategie, design projektu.
Abstract:
E-shop based on application where customer can create his own design of the commodity. Management, strategy and design of whole project.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2011
  • Supervisor: ak.malíř Pavel Beneš

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FRÜHAUFOVÁ, Kateřina. Koncept a vizuální styl obchodu s interaktivními výrobky a jeho prezentace.. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designu

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Art and Design

Bachelor programme / field:
Fine Art / Graphic Design - specialization Visual Design