Mgr. Šárka Jachnická

Bakalářská práce

Klamavá reklama v marketingové praxi (příklady a jejich hodnocení)

Deceptive Advertising in Marketing Practice (Examples and their Evaluation)
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je klamavá reklama v marketingové praxi (příklady a jejich hodnocení) a ačkoliv je toto téma poměrně frekventované a často skloňováno odbornou i laickou veřejností, je nutné si uvědomit jeho důležitost a neustálou přítomnost v každodenním životě každého jednotlivce i celé společnosti. I přes výše zmíněnou frekventovanost problematiky klamavé reklamy se snažím koncipovat …více
Abstract:
The topic of my thesis is Deceptive Advertising in Marketing Practice ((Examples and their Evaluation) and although this topic is being frequented and also often declined both by skilled even lay public it is necessary to consider its importance and persistent presence in everyday life of every individual and the whole society either. In despite of thereinbefore mentioned frequency of the problems …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedoucí: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta

Masarykova univerzita

Právnická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Právo a podnikání