Analýza automobilového průmyslu ČR se zaměřením na zákaznickou spokojenost v oblasti osobních vozů – Milan KARLÍK
Milan KARLÍK
Diplomová práce
Analýza automobilového průmyslu ČR se zaměřením na zákaznickou spokojenost v oblasti osobních vozů
Analysis of the Czech automotive industry with a focus on customer satisfaction in the area of passenger cars
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na současné postavení automobilového průmyslu v ekonomice České republiky společně s analýzou zákaznické spokojenosti a zkušenosti v oblasti osobních vozů. Dosažené výsledky skrze hodnocení NPS, ECSI, model D-S a Studentův t-test zobrazují, že hlavními determinanty spokojenosti při hodnocení osobních vozů jsou zejména jejich kvalitativní prvky, komfort a funkčnost. Z celkové …víceAbstract:
The thesis is focused on the current status of the automotive industry in the Czech economy, together with an analysis of customer satisfaction and experience in the field of passenger cars. The achieved results through the evaluation NPS, ECSI, model D-S and a Student's t-test show that the main determinants of satisfaction when evaluating cars arise especially in qualitative elements of cars, their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Siviček, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KARLÍK, Milan. \textit{Analýza automobilového průmyslu ČR se zaměřením na zákaznickou spokojenost v oblasti osobních vozů}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/nndhnh/.
Jak správně citovat práci
KARLÍK, Milan. Analýza automobilového průmyslu ČR se zaměřením na zákaznickou spokojenost v oblasti osobních vozů. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum nových zdrojů konkurenčních výhod spojených se zavedením tepelného výměníku pro automobilový průmysl
Richard Šácha -
Marketingový výzkum v automobilovém průmyslu - optimalizace produktu na základě získaných informací
Anna Mazánková -
Marketingová analýza produktu v automobilovém průmyslu
Eliška Došková -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil -
Lokalizace marketingové komunikace pro vietnamský automobilový trh
Thuy Duong Nguyen -
Uplatňování integrované marketingové komunikace v automobilovém průmyslu
Lenka Kalvodová -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Barbora Kopecká -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Petr Matouš