Bc. Anna DRAXLEROVÁ
Master's thesis
Vnímání značky Fair Trade
Fair Trade brand perception
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce "Vnímání značky Fair Trade" je analyzovat vnímání značky Fair Trade studenty vybraných středních škol a bakalářských oborů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích a dále zhodnotit úroveň povědomí o značce Fair Trade a očekávání s ní spojená. Vedlejším cílem práce je v návaznosti na vlastní průzkum formulovat doporučení a návrhy pro Ekonomickou fakultu …viacAbstract:
The main aim of the diploma thesis "Fair Trade brand perception" is to analyze the perception of the Fair Trade brand by students from selected secondary schools and bachelor programs at the Faculty of Economics, University of South Bohemia in the Ceske Budejovice and evaluate the level of awareness of Fair Trade brand and expectations associated with it. The secondary objective is to formulate recommendations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zverejniť od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Viktor VOJTKO, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DRAXLEROVÁ, Anna. Vnímání značky Fair Trade. Č. Bud., 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Experimentální marketingový výzkum: vliv osvětlení na vnímání chuti vína
Eliška Filipiová -
Marketingový výzkum
Libor Tománek -
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Jan Ziegelbauer -
Marketingový výzkum vnímání značky DHL Express
Martin OLŠA -
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná -
Marketingový výzkum a výkonnost podniku
Zbyněk Rada -
Experimentální marketingový výzkum antropomorfních modelů
Alena Kadlecová
Názov
Vložil
Vložené
Práva