Marketingová analýza značky Ukrainian Small Models – Oleksandra Semenyuk
Oleksandra Semenyuk
Bachelor's thesis
Marketingová analýza značky Ukrainian Small Models
Marketing analysis of the Ukrainian Small Models brand
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je určit efektivitu současné marketingové taktiky značky Ukrainian Small Models při naplnění jejích cílů na základě marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků a provedení komplexní marketingové analýzy. V teoretické části jsou popsané marketingová strategie a taktika, marketingový výzkum a jeho metody, měření zákaznické spokojenosti. V praktické části je představená vybraná …moreAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to determine the effectiveness of current marketing tactics of the Ukrainian Small Models brand in fulfilling its goals based on marketing research of customer satisfaction and results of a comprehensive marketing analysis. The theoretical part describes the marketing strategy and tactics, marketing research and its methods, measuring customer satisfaction. In the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 11. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83485
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2021
- Supervisor: Olga Horová
- Reader: Nikolaj Kolesnik
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83485
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová analýza služieb nákupného centra - prípadová štúdia
Denisa Popracová -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
Marketingová analýza spokojenosti zákazníků a návrhy strategického přístupu zvyšujícího její úroveň
Jakub Dubravčík -
Communication mix analysis focused on customers satisfaction Teilo Engineering Ltd. \nl{} (Analýza komunikačního mixu zaměřena na spokojenost zákazníků Teilo Engineering Ltd.)
Patrik ROUPA -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Analýza marketingových charakteristik a spokojenosti zákazníků s realizací specifického cvičebního programu, mapování motivace k pohybu u frekventantů rekondičního cvičení (pilates)
Kateřina Doubravová -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez