Reklama v médiích se zaměřením na internet – Monika Plesníková
Monika Plesníková
Bakalářská práce
Reklama v médiích se zaměřením na internet
Advertisment in the Media Focused on the Internet Advertisment
Anotace:
V teoretické části se zmiňuji o médiích, jejich rozdělení. Další část je věnována reklamě, jejím funkcím, historii, druhům reklamy (v rozhlase, v tisku, v televizi a na internetu), ale také jak reklama působí na zákazníky. Praktickou část tvoří rozbor několika reklam umístěných nejen v klasických médiích, ale také na internetuAbstract:
In the theoretical part I mention media and its division. The next part is devoted to advertisement, its functions, history, kinds of adverisement (in the radio, in the press, on TV and on the internet), and it also maps the influence of advertisement on the customers. The practical part is formed of the analysis of a number of advertisements placed not only in classical media, but also on the internet
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2010
- Vedoucí: Kamil Kopecký
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Český jazyk se zaměřením na vzdělávání a společenské vědy se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva