Bc. Irena Becková

Bakalářská práce

Videohry jako prostor pro reklamu

Videogames as space for advertising
Anotace:
Tato diplomová práce představuje funkční spojení digitálních her a reklamy. Čtenáře seznamuje s obecnými principy a pojmy s tématikou spojenými. Dále text předkládá stručný historický přehled vývoje videoher ve 20. století a aktuální vztah mezi virtuálním prostředím a různými formami inzerce. Práce osvětluje reálné výhody i zápory využití prostoru videoher pro účely reklamy v současné společnosti a …více
Abstract:
This thesis presents working connection of digital games and advertising. It provides common knowledge and terms related to the topic. Following text maps history of videogaming in 20th century and current relationship between virtual environment and different means of promotion. The thesis explains real advantages and disadvantages of the use of digital space for advertising in present society and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Jaroslav Švelch, PhD.
  • Oponent: Mgr. Zuzana Jayasundera

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií

Práce na příbuzné téma