Videohry jako prostor pro reklamu – Bc. Irena Becková
Bc. Irena Becková
Bakalářská práce
Videohry jako prostor pro reklamu
Videogames as space for advertising
Anotace:
Tato diplomová práce představuje funkční spojení digitálních her a reklamy. Čtenáře seznamuje s obecnými principy a pojmy s tématikou spojenými. Dále text předkládá stručný historický přehled vývoje videoher ve 20. století a aktuální vztah mezi virtuálním prostředím a různými formami inzerce. Práce osvětluje reálné výhody i zápory využití prostoru videoher pro účely reklamy v současné společnosti a …víceAbstract:
This thesis presents working connection of digital games and advertising. It provides common knowledge and terms related to the topic. Following text maps history of videogaming in 20th century and current relationship between virtual environment and different means of promotion. The thesis explains real advantages and disadvantages of the use of digital space for advertising in present society and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cx6lz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Švelch, PhD.
- Oponent: Mgr. Zuzana Jayasundera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Analýza reklamy ve videohrách pomocí oční kamery
Marek Zahrádka