Comparative effectiveness analysis of social media monitoring tools – Pavlína Duffková
Pavlína Duffková
Diplomová práce
Comparative effectiveness analysis of social media monitoring tools
Srovnávací analýza efektivnosti nástrojů pro monitorování sociálních sítí
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza a porovnání vybraných nástrojů pro monitorování sociálních sítí. Teoretická část diplomové práce nejprve seznámí čtenáře se základními pojmy, které jsou pro práci stěžejní. Další kapitola se zaměřuje na bližší specifikaci klasického online marketingu, popsání rostoucího trendu marketingu skrze sociální média a zmapování jeho současného postavení na českém …víceAbstract:
The main objective of this master thesis is a comparative effectiveness analysis of selected social media monitoring tools. The theoretical part of the thesis first familiarizes the reader with the core terms, which will be used throughout the thesis. The next chapter focuses on the detailed specification of classic online marketing. It describes the growing trend of social media marketing and charts …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34650
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2013
- Vedoucí: Libor Měsíček
- Oponent: Zdeněk Molnár
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUFFKOVÁ, Pavlína. \textit{Comparative effectiveness analysis of social media monitoring tools} [online].
Praha, 2012 [cit. 2021-01-16]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/nnknht/>.
Diplomová práce.
Vysoká škola ekonomická v Praze.
Vedoucí práce Libor Měsíček.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34650
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Monitoring sociálních sítí jako služba pro sledování okolí podniku
Petr Filip -
Monitoring sociálních sítí jako součást marketingového výzkumu firmy
Petra Vašíčková -
Development of a Social Network Monitoring Framework and Key Performance Indicators for a Professional Haircare Company
Julia Elisabeth Maurer -
Monitoring sportovních preferencí a pohybové aktivity žáků na vybrané střední škole v Orlové spolupráce s vybranou skupinou
Jan NOWINSKI -
Využití trackovacích kódů a Facebook pixelu pro monitoring online marketingových aktivit
Milan Vostrý -
Etika a práce s informacemi v personalistice - využívání informací ze sociálních sítí
David Rozsíval -
Social media as an effective instrument for business communication
Petra Krumpholcová -
Social Media jako součást marketingové komunikace
Lukáš Pražák