Theses 

Comparative effectiveness analysis of social media monitoring tools – Pavlína Duffková

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Pavlína Duffková

Diplomová práce

Comparative effectiveness analysis of social media monitoring tools

Srovnávací analýza efektivnosti nástrojů pro monitorování sociálních sítí

Anotace: Hlavním cílem této diplomové práce je analýza a porovnání vybraných nástrojů pro monitorování sociálních sítí. Teoretická část diplomové práce nejprve seznámí čtenáře se základními pojmy, které jsou pro práci stěžejní. Další kapitola se zaměřuje na bližší specifikaci klasického online marketingu, popsání rostoucího trendu marketingu skrze sociální média a zmapování jeho současného postavení na českém online trhu. Kromě toho jsou zde popsány nezbytně důležité SEO a SEM techniky. Následuje kapitola věnovaná marketingu na sociálních sítích. V této kapitole je vysvětlená rostoucí síla "word of mouth" v nákupním rozhodování. V neposlední řadě jsou zde uvedeny názorné ukázky nejúspěšnějších marketingových kampaní na sociálních médiích. Další část práce se zabývá problematikou monitorování sociálních médií. V této kapitole jsou uvedeny důvody monitorování, jeho principy a funkce. V praktické části je popsaná metodika testování vybraných nástrojů, akceptační kritéria a metriky měření. Vybrané nástroje jsou porovnány z hlediska kvalitativních vlastností a relevantností výsledků, jak z globálního pohledu s anglickými frázemi, tak i z pohledu lokálního s frázemi vhodnými pro české prostředí. V druhém testu je určena sada bezplatných monitorovacích nástrojů, které jsou porovnáni s nástroji z prvního testu. V závěru práce se nachází poslední měření, ve kterém je navržen nejvhodnější monitorovací nástroj pro malé české firmy.

Abstract: The main objective of this master thesis is a comparative effectiveness analysis of selected social media monitoring tools. The theoretical part of the thesis first familiarizes the reader with the core terms, which will be used throughout the thesis. The next chapter focuses on the detailed specification of classic online marketing. It describes the growing trend of social media marketing and charts out its current status on the Czech online market. In addition, the vital SEO and SEM techniques are also described. The subsequent chapter is devoted to social network marketing, where the increasing power of "word of mouth" in purchase behavior, is explained. Last but not least, illustrative examples of the most successful social media marketing campaigns are listed. The next part deals with the issues of monitoring social media. The reasons for monitoring social media, its principles and features are stated in this chapter. The practical part of this thesis has a described methodology for testing selected tools, acceptance criteria and metrics of measurement. The selected tools are compared in terms of qualitative properties and the relevance of results, both from a global perspective with English phrases, as well as from the perspective of local phrases suitable for the Czech environment. In the second test a set of free monitoring tools is determined and compared with the tools from the first test. In the conclusion is the last measurement, which is proposes the most appropriate monitoring tool for small sized Czech company.

Klíčová slova: monitorovací nástroje, monitoring sociálních sítí, sociální média, SEO, online marketing

Keywords: monitoring tools, social media monitoring, social media, SEO, Online marketing

Jazyk práce: angličtina

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2013
  • Vedoucí: Libor Měsíček
  • Oponent: Zdeněk Molnár

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34650


Nahoru | Aktuální datum a čas: 18. 7. 2018 00:53, 29. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz