Bc. Josef Chovanec, DiS.

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie pro výzkumnou laboratoř

Proposal of marketing strategy for the research laboratory
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingem výzkumné laboratoře. Zhodnocení bude založeno na analýze hodnoty pro zákazníka a následně bude navržena odpovídající strategie. První část jsou teoretická východiska marketingu, druhou část tvoří analýza marketingové situace.
Abstract:
This thesis deals with marketing of the research laboratory. Evaluation will be based on customer value analysis of the research laboratory situation and then will be proposed appropriate strategy. First part is theoretical basis of marketing, second part consists marketing situation analysis.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
  • Vedoucí: Ing. Jiří Wagner
  • Oponent: Ing. Vítězslav Máša, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting