Mgr. Barbora Urvová

Diplomová práce

Regulace sexistické reklamy

Regulation of Sexism in Advertising
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá regulací sexistické reklamy, a to zejména na úrovni soukromoprávní. Cílem této práce je zjistit, zda je soukromé právo způsobilé regulovat sexistickou reklamu. První kapitola poskytuje přehled základních pojmů jako je sexismus a sexistická reklama. Druhá kapitola nabízí informace o etické a veřejnoprávní regulaci, včetně jejich srovnání s vybranými státy Evropské unie …více
Abstract:
Thesis concerns the regulation of sexism in advertising, mainly regarding the private law. The aim of the thesis relies on the question whether the sexist advertising may be regulated via private law. First, the terms of sexism and sexist advertising are explained. Information about ethical and public law regulation are following including the comparison with selected European states. The key part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D.
  • Oponent: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta