Hodnocení prvků manažerské komunikace – Bc. Tereza Zemánková
Bc. Tereza Zemánková
Master's thesis
Hodnocení prvků manažerské komunikace
Evaluation of manager communication elements
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématem manažerské komunikace a hodnocením, jak efektivně její prvky manažeři využívají v pracovním prostředí. Práce je rozdělena do dvou částí, a to do části teoretické a části praktické. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku základních pojmů z oblasti managementu a komunikace. Tato část práce je zpracována na základě studia odborné literatury a skládá se ze šesti …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on the topic of manager communication and evaluates, how effectively managers use communication elements in their work environment. The thesis is divided into two parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part describes the fundamental concepts of management and communication. This part is based on the study of professional literature and consists …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jiří Fiedler, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Komunikace v sektoru služeb
Patrik Hercík -
Komunikační bariéry a pravidla efektivní komunikace mezi učitelem a žákem
Martina PAŠKOVÁ -
Efektivní komunikace v praxi mateřské školy
Eliška MARKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva