Faktory ovlivňující ekonomickou výkonnost firmy – Vitalij Levycký
Vitalij Levycký
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující ekonomickou výkonnost firmy
Factors affecting the economic performance of the company
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřená na stanovení faktorů, které ovlivňuji ekonomickou výkonnost firmy, konkrétně se jedná o maloobchodní firmu a její prodejnu. Na začátku práce jsou vymezeny pojmy a ukazatele, které se vztahují k danému tématu. Ve druhé kapitole je práce zaměřena vybranou maloobchodní firmu a analýzu faktorů ovlivňujících ekonomickou výkonnost vybrané prodejny. V závěru této kapitoly …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on determining the factors that affect the economic performance of the company, specifically the retail company and its store. At the beginning of the work, there are defined terms and indicators related to this topic. In the second chapter, the work focuses on a selected retail company and analysis of factors affecting the economic performance of the selected store …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 8. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81286
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2020
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81286
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Vliv marketingových schopností na výkonnost firem v odvětví maloobchodu ve Středočeském kraji
Tereza KINDLOVÁ -
Business intelligence řešení pro performance management podniku
Jakub Bareš -
Analýza konkurence a mezipodnikové srovnání ekonomické výkonnosti vybraných firem z odvětví maloobchodu
Tereza Dydeková -
Prodej regionálních potravin v prodejnách ve vybrané lokalitě
Helena DOLÍVKOVÁ -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková -
Faktory ovplyvňujúce tržby v odvetví právnych a účtovníckych činností v ČR
Dominika Repiská -
Analýza faktorov ovplyvňujúcich tržby tímov NHL
Peter Kachnič -
Jsou tržby videoherního průmyslu nadměrně odolné vůči recesím?
Vít Maurenc