Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky – Bc. Veronika Štanglová
Bc. Veronika Štanglová
Bachelor's thesis
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
The marketing situation analysis of the selected retail chain
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá identifikací a hodnocením vlivů působících na obchodní řetězec Penny Market, konkrétně na zvolenou pobočku v Kamenici nad Lipou. Půjde o získání informací a práci s nimi. Podle sehnaných informací bude určena současná strategie společnosti a její efektivnost. V případě neefektivní strategie budou v další části práce, konkrétně v diskuzi výsledků, určeny návrhy a opatření …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the identification and evaluation of influences impacting the retail chain Penny Market, namely on its chosen subsidiary in Kamenice nad Lipou. It involves the collection of information and work with it, then the company´s current business strategy and its efficiency will be determined. In case of in effective strategy, the following part of the thesis will contain …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/h7ota/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2015
- Supervisor: Ing. Lukáš Kučera
- Reader: Ing. Irena Čihovská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTANGLOVÁ, Veronika. \textit{Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2014. Available from: https://theses.cz/id/nnyybl/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
External and internal factors of prosperity SME
Diana Sargozhina -
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Valeriya Sementsova -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková