Problematika Public Relations ve vybraných českých fotbalových klubech – Radim Uhlík
Radim Uhlík
Master's thesis
Problematika Public Relations ve vybraných českých fotbalových klubech
Public Relations Issues in Chosen Czech Football Clubs
Abstract:
Cílem mé diplomové práce bylo zmapovat činnost fotbalových klubů v oblasti Public relations. Fotbalové kluby se v posledních letech v oblasti vztahů s veřejností výrazně zlepšily. Na zvýšení o povědomí klubu vynakládají nemalé finanční prostředky. Diplomová práce je rozdělena do 6 kapitol. První kapitolou je úvod a závěrečnou závěr. V teoretické části jsem vymezil základní pojmy do problematiky, metody …moreAbstract:
The aim of my thesis was to map the activities of football clubs in the field of public relations. Football clubs have achieved certain improvements in thein relations with the public over the recent years. The enhancement of clubs reputation was subject to investment of considerable funds. The thesis comprises of 6 chapters. The first chapter contains the introduction and the last one then forms the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/85043
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2011
- Supervisor: Irena Durdová
- Reader: Jiří Chasák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
UHLÍK, Radim. \textit{Problematika Public Relations ve vybraných českých fotbalových klubech}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2011. Available from: https://theses.cz/id/noh6fz/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Sportovní management
Theses on a related topic
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Public relation vybranej finančnej inštitúcie
Libor Füzy -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Radek Laci -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl