Vliv muzikoterapie a canisterapie na rozvoj žáků s těžkým postižením – Bc. Jana Hanáčková
Bc. Jana Hanáčková
Bakalářská práce
Vliv muzikoterapie a canisterapie na rozvoj žáků s těžkým postižením
The influence of music therapy and canistherapy on the development of pupils with severe disabilities
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá vlivem muzikoterapie a canisterapie na tři žáky s těžkým postižením ve školním prostředí. Dále se snaží popsat osobnostní rozvoj žáka v oblasti jemné a hrubé motoriky, komunikace a chování.Teoretická část práce se zabývá problematikou žáků s těžkým postižením obecně. Popisuje těžké postižení, a možnosti vzdělávání žáků s těžkým postižením. Přibližuje možnost používání terapeutických …víceAbstract:
My final thesis is focused on the effects of music therapy and animal-assisted therapy (therapy dogs in particular) on three differently able pupils in the school environment. Furthermore this thesis aeiwis to describe personal progression and development of pupils motor skills, communication and bahavior. The theoretical part of my work is focused on issues of differently able pupils in general. It …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xvdm9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HANÁČKOVÁ, Jana. \textit{Vliv muzikoterapie a canisterapie na rozvoj žáků s těžkým postižením} [online].
Brno, 2018 [cit. 2021-01-24]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/noiaae/>.
Bakalářská práce.
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta.
Vedoucí práce PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Speciální vzdělávací potřeby žáka s epilepsií v základní škole
Zuzana Vašulková -
Speciální vzdělávací potřeby dítěte s ADHD v běžné MŠ a v rodině.
Jana SOUČKOVÁ -
Speciální vzdělávací potřeby dětí se zrakovým postižením v mateřské škole
Pavla Krumovová