Vliv muzikoterapie a canisterapie na rozvoj žáků s těžkým postižením – Bc. Jana Hanáčková
Bc. Jana Hanáčková
Bachelor's thesis
Vliv muzikoterapie a canisterapie na rozvoj žáků s těžkým postižením
The influence of music therapy and canistherapy on the development of pupils with severe disabilities
Abstract:
Závěrečná práce se zabývá vlivem muzikoterapie a canisterapie na tři žáky s těžkým postižením ve školním prostředí. Dále se snaží popsat osobnostní rozvoj žáka v oblasti jemné a hrubé motoriky, komunikace a chování.Teoretická část práce se zabývá problematikou žáků s těžkým postižením obecně. Popisuje těžké postižení, a možnosti vzdělávání žáků s těžkým postižením. Přibližuje možnost používání terapeutických …moreAbstract:
My final thesis is focused on the effects of music therapy and animal-assisted therapy (therapy dogs in particular) on three differently able pupils in the school environment. Furthermore this thesis aeiwis to describe personal progression and development of pupils motor skills, communication and bahavior. The theoretical part of my work is focused on issues of differently able pupils in general. It …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xvdm9/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HANÁČKOVÁ, Jana. \textit{Vliv muzikoterapie a canisterapie na rozvoj žáků s těžkým postižením} [online]. Brno, 2018 [cit. 2021-04-14]. Available from: https://theses.cz/id/noiaae/. Bachelor's thesis. Masaryk University, Faculty of Education. Thesis supervisor PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Speciální vzdělávací potřeby žáka s epilepsií v základní škole
Zuzana Vašulková -
Speciální vzdělávací potřeby dítěte s ADHD v běžné MŠ a v rodině.
Jana SOUČKOVÁ -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná