Výchovné paradoxy v kontextu výchovy k občanství a jejich reflexe učiteli – Bc. Klára BAJTOVÁ
Bc. Klára BAJTOVÁ
Master's thesis
Výchovné paradoxy v kontextu výchovy k občanství a jejich reflexe učiteli
Educational paradoxes in the context of Education for Citizenship and their reflection by teachers
Abstract:
Diplomová práce se zabývá výchovnými paradoxy v kontextu Výchovy k občanství. Teoretická část obsahuje definici klíčových termínů, deskripci výchovných paradoxů dle vybraných autorů a deskripci kontroverzních témat. Praktická část je realizována prostřednictvím případových studií.Abstract:
The thesis deals with educational paradoxes in the context of Education for Citizenship. The theoretical part includes a definition of key terms, a description of educational paradoxes according to selected authors and a description of controversial topics. The practical part is implemented through case studies.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Antonín Staněk, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAJTOVÁ, Klára. \textit{Výchovné paradoxy v kontextu výchovy k občanství a jejich reflexe učiteli}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/noiyj6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BAJTOVÁ, Klára. Výchovné paradoxy v kontextu výchovy k občanství a jejich reflexe učiteli. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching Social Sciences and Civics for Secondary Schools and Lower Seconda / USVma-UAJmi
Theses on a related topic
-
Kontroverzní témata a jejich hodnotová dimenze ve výuce společenských věd
Šárka VAHALOVÁ -
Výchovné paradoxy v kontextu didaktiky společenských věd
Kateřina TUROŇOVÁ -
Paradoxy v pravděpodobnosti
Veronika PAVELKOVÁ -
Subjektivní teorie řídící jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů
Petr Koubek -
Případová studie učitele českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy
Radka BORUSÍKOVÁ -
Distanční výuka pohledem učitelů, žáků a rodičů: případová studie vybrané základní školy
Jana Dvořáková -
Digitální kompetence učitelů v kontextu vzdělávacích potřeb informační společnosti: případová studie Masarykovy ZŠ Lanžhot
Tereza Kořínková -
Reakce učitelů, žáků a rodičů na změnu závěrečného hodnocení na vybrané základní škole – případová studie
Jitka Šufajzlová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights