Výchovné paradoxy v kontextu výchovy k občanství a jejich reflexe učiteli – Bc. Klára BAJTOVÁ
Bc. Klára BAJTOVÁ
Diplomová práce
Výchovné paradoxy v kontextu výchovy k občanství a jejich reflexe učiteli
Educational paradoxes in the context of Education for Citizenship and their reflection by teachers
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výchovnými paradoxy v kontextu Výchovy k občanství. Teoretická část obsahuje definici klíčových termínů, deskripci výchovných paradoxů dle vybraných autorů a deskripci kontroverzních témat. Praktická část je realizována prostřednictvím případových studií.Abstract:
The thesis deals with educational paradoxes in the context of Education for Citizenship. The theoretical part includes a definition of key terms, a description of educational paradoxes according to selected authors and a description of controversial topics. The practical part is implemented through case studies.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Antonín Staněk, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAJTOVÁ, Klára. Výchovné paradoxy v kontextu výchovy k občanství a jejich reflexe učiteli. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol / Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Kontroverzní témata a jejich hodnotová dimenze ve výuce společenských věd
Šárka VAHALOVÁ -
Výchovné paradoxy v kontextu didaktiky společenských věd
Kateřina TUROŇOVÁ -
Paradoxy v pravděpodobnosti
Veronika PAVELKOVÁ -
Subjektivní teorie řídící jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů
Petr Koubek -
Případová studie učitele českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy
Radka BORUSÍKOVÁ -
Distanční výuka pohledem učitelů, žáků a rodičů: případová studie vybrané základní školy
Jana Dvořáková -
Digitální kompetence učitelů v kontextu vzdělávacích potřeb informační společnosti: případová studie Masarykovy ZŠ Lanžhot
Tereza Kořínková -
Reakce učitelů, žáků a rodičů na změnu závěrečného hodnocení na vybrané základní škole – případová studie
Jitka Šufajzlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva