Bc. Tomáš HOSTÝNEK

Master's thesis

Populární geopolitika v USA - reflexe, zobrazení a mediace druhé války v Iráku prostřednictvím vybraných populárních médií

Popular geopolitics in the USA - reflection, portrayal and mediation of the second war in Iraq through the scope of selected popular media
Abstract:
The presented master thesis endeavoured to further unfold and advance the captivating topic of popular geopolitics in the aftermath of the 2003 Iraq War. Employing four selected types of popular media - comic books, movies, popular music and videogames - we sought to cover the increasing corpus of works exploring popular geopolitics so as to grasp it in its compelling entirety. Therefore, the abovementioned …viac
Abstract:
Předkládaná diplomová práce si kladla za cíl rozvinout téma populární geopolitiky na pozadí druhé války v Iráku prostřednictvím čtyřech vybraných typů populárních médií - komiksů, filmů, populární hudby a videoher - neb tyto v současnosti tvoří převážnou část výzkumného rámce populární geopolitiky, respektive "popular culture and world politics nexus." Zatímco první část práce byla věnována veskrze …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. David Šanc, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOSTÝNEK, Tomáš. Populární geopolitika v USA - reflexe, zobrazení a mediace druhé války v Iráku prostřednictvím vybraných populárních médií. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/