Pavla Kohoutová

Bachelor's thesis

Marketingová analýza učebnic pro základní školy jako specifický druh

Marketing analysis of basic school text books as a specific kind
Abstract:
Bakalářská práce se skládá primárně ze dvou částí -- teoretické a praktické. V teoretické části jsou s pomocí literárních zdrojů vysvětleny základní pojmy jako marketing, marketingový mix a jeho nástroje, komunikační mix a jeho složky nebo marketingový výzkum. Praktická část se pak zaměřuje na konkrétní podnik, Nakladatelství Fraus, s. r. o. v Plzni. Jednou ze specializací tohoto nakladatelství jsou …more
Abstract:
Bachelor's Thesis contains primary two parts -- a theoretical and a practical one. In the theoretical part there are explained the basic terms, using the literal sources, such as marketing, marketing mix and its tools, communication mix and its components or marketing research. The practical part is focused on a specific company, Nakladatelství Fraus, s. r. o. with the headquarters in Pilsen. One of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2015
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Pavla Hejtmánková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57360