Školní družina a její role k problematice prevence rizikového chování žáků základní školy – Kateřina HRNČÍŘOVÁ
Kateřina HRNČÍŘOVÁ
Bakalářská práce
Školní družina a její role k problematice prevence rizikového chování žáků základní školy
"After school care and its role in the prevention of risk behavior of Elementary School pupils"
Anotace:
Bakalářská práce Školní družina a její role k problematice prevence rizikového chování žáků základní školy se věnuje činnostem zaměřeným na problematiku prevence rizikového chování ve školní družině. Bakalářská práce je rozdělena do 4 částí. První část se zabývá žákem mladšího školního věku, charakteristikou jak pedagogicko-psychologického tak speciálně-pedagogického hlediska. Druhá část se zabývá …víceAbstract:
My bachelor thesis The after-school club and its role on the issue of prevention of primary school pupils' risky behavior is devoted to activities focused on the prevention of risky behavior in the after-school club. The bachelor thesis is divided into 4 parts. The first part deals with the younger-school-age pupil, his/her characteristics from pedagogical-psychological as well as special-pedagogical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2021
- Vedoucí: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRNČÍŘOVÁ, Kateřina. Školní družina a její role k problematice prevence rizikového chování žáků základní školy. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Preventivní aktivity zaměřené na rozvoj osobnosti žáka mladšího školního věku ve školní družině
Lenka VLACHOVÁ -
Osobnost a úspěšnost žáka se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy
Věra HRUBČÍKOVÁ -
Vliv dramatické výchovy na rozvoj osobnosti žáka mladšího školního věku
Jana DUDÍKOVÁ -
Text jako prostředek rozvoje osobnosti žáka prvního stupně základní školy
Markéta Hýblová -
Školní neúspěšnost pohledem žáků mladšího školního věku a jejich rodičů na vybrané základní škole
Klára Gottvaldová -
Rozvoj hudebnosti žáků mladšího školního věku s využitím hry na zobcovou sopránovou flétnu
Klára Běhanová -
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
Gabriela Pilátová -
Finanční gramotnost žáků staršího školního věku (2. stupeň ZŠ, víceletá gymnázia)
Dominika Rouhová