Evaluace profesní přípravy romských žáků – Bc. Eva Drlíková
Bc. Eva Drlíková
Diplomová práce
Evaluace profesní přípravy romských žáků
Profession prepade Evaluation of roma pupils
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá přípravou mládeže romkého etnika na budoucí povolání, jejich přístupem ke vzdělávání a problematikou pracovního uplatnění Romů v České republice.Abstract:
Topic of this diploma work is getting ready the roma etnic youth for their future employment, their attitude to an education and to apply roma etnic in any job in the Czech republic.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hrdep/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2010
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Úloha přípravné třídy pro školní úspěšnost romských dětí a dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Radka KADLÍČKOVÁ -
Školní (ne)úspěšnost romských žáků na základních školách
Marcela KRŠEKOVÁ -
Nezaměstnanost romské minority a možnosti uplatnění na trhu práce v ČR
Petra Nývltová -
Využití modelu J. N. Giger a R. E. Davidhizar v klinické a komunitní praxi u romské minority
Kristýna TOUMOVÁ -
Specifika ošetřovatelské péče o romskou minoritu v rámci agentur domácí péče
Simona KASOVÁ -
Profesní život úředníka v I. ČSR od přípravy na povolání až po jeho opuštění z pohledu práva
Dana Cashinová -
Vliv Boloňského procesu na vzdělávací systém žurnalistů v Německu: případová studie o zavedení jednotného vysokoškolského vzdělávacího systému v Evropě a jeho důsledcích na Pasovský model
Alžběta Floreková -
Pohled učitelů a budoucích učitelů přírodopisu na profesní kompetence učitele v kontextu přípravy na budoucí povolání
Hana KOSTRŮNKOVÁ