Model interaktivní výuky s podporou multimediálních učebnic a tabletů – Bc. Denisa PŘIBÁŇOVÁ
Bc. Denisa PŘIBÁŇOVÁ
Master's thesis
Model interaktivní výuky s podporou multimediálních učebnic a tabletů
Model of interactive learning with the support of multimedia books and tablets
Anotácia:
Cílem této diplomové práce bylo zmapovat situaci využívání tabletu a interaktivních učebnic ve výuce na základní škole. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. V teoretické části práce se autor zaměřuje na vysvětlení pojmů a souvislostí jako jsou multimediální a interaktivní výuka v teorii a praxi a význam multimediálních učebnic ve výuce. Hlavním cílem teoretické …viacAbstract:
The aim of this thesis was to monitor the use of the tablet and interactive books in teaching at the primary school. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, the author focuses on explaining the concepts and relationships such as multimedia and interactive lessons in theory and practice and the importance of multimedia books in the classroom. The main …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jan Krotký
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PŘIBÁŇOVÁ, Denisa. Model interaktivní výuky s podporou multimediálních učebnic a tabletů. Plzeň, 2015. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Basic Schools / INF-Te
Práce na příbuzné téma
-
Multimediální a interaktivní knihy pro děti jako možný prostředek pro rozvíjení pregramotností
Kristína Vébrová -
Tvorba a využití interaktivních a multimediálních didaktických prostředků pro výuku hudební výchovy na 2. stupni ZŠ
Jakub ČERVENÝ -
Tvorba a využití interaktivních a multimediálních didaktických prostředků pro výuku hudební výchovy na 2. stupni ZŠ
Jakub ČERVENÝ -
Dějiny audiovizuality a multimediality, koncepce umělecké avantgardy na území Československa ve dvacátých a třicátých letech dvacátého století
Magdaléna Řiháková -
Interaktivní učebnice a digitální učební materiály pro interaktivní tabule ve výuce přírodopisu na základní škole
Svatava SONNKOVÁ -
Vliv výuky za pomoci interaktivní učebnice na efektivity výuky fotosyntézy vodních rostlin
Natálie MOUCHOVÁ -
Interaktivní učebnice ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ
Alena ANDĚLOVÁ -
Interaktivní učebnice pro výuku a studium ultrasonografie se zaměřením na obsluhu ultrasonografu Mindray M7
Sandra Jüttnerová