Změny v ochotě komunikovat s chatboty v důsledku pandemie – Bc. Michaela Vítová
Bc. Michaela Vítová
Diplomová práce
Změny v ochotě komunikovat s chatboty v důsledku pandemie
Changes in willingness to interact with chatbots due to the pandemic
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o možnostech využití chatovacích robotů jako komunikačního kanálu při oslovování finančních institucí. Dále se zaměřuje na změny v této oblasti, které s sebou přinesla pandemie nemoci COVID-19. Analyzováno bude povědomí českých spotřebitelů o chatovacích robotech, ochotě k jejich využívání, typické zvyklosti komunikace s finančními institucemi a jejich změny v důsledku …víceAbstract:
This master thesis deals with the possibilities of using chatbots as a communication channel when addressing financial institutions. It also focuses on the changes in this area brought about by the COVID-19 disease pandemic. The analysis will focus on Czech consumers' awareness of chatbots, their willingness to use them, typical habits of communication with financial institutions and their changes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
- Oponent: Lea Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv nástrojů umělé inteligence na copywritingovou tvorbu reklamního obsahu a analýza povědomí o copywritingových nástrojích
Eva Vašíčková -
Využití umělé inteligence na středních školách pohledem středoškolských učitelů
Lucie Navrátilová -
Kariéra studentů práv v kontextu rozvoje nástrojů umělé inteligence a související psychologické aspekty: Kvalitativní studie
Jan Wünsch -
Možnost implementace umělé inteligence do manažérských procesů organizace
David Sekený -
Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu
Lenka Bečičková -
Využití umělé inteligence v marketingu
Eva Němcová -
Umělá inteligence jako nástroj komunikace s konkrétním zaměřením na oblast duševního zdraví
Gabriela Hastíková -
Změny v systému zaměstnaneckých benefitů v období pandemie Covid 19 v oblasti služeb.
Petr Mušálek