Problematika začínajícího učitele na druhém stupni základní školy – Bc. Anna NĚMCOVÁ
Bc. Anna NĚMCOVÁ
Diplomová práce
Problematika začínajícího učitele na druhém stupni základní školy
Problems of a beginning teacher at lower-secondary school
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Problematika začínajícího učitele na druhém stupni základní školy" pojednává o současných problémech začínajících učitelů. Práce popisuje proces uvádění začínajícího učitele do praxe, jeho adaptační období i plán. Zabývá se pregraduální přípravou učitelů a profesní podporou začínajícího učitele od uvádějícího učitele.Abstract:
Diploma thesis called "Problems of a beginning teacher at lower-secondary school" deals with the current problems of the beginning teachers. It describes the process of introducing the beginning teacher to practise, his period of adaptation and adaptation plan. It focused on preparedness at university and professional support for novice teacher from mentor teacher.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Štefan Chudý, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NĚMCOVÁ, Anna. Problematika začínajícího učitele na druhém stupni základní školy. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství německého jazyka pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Problémy začínajících učitelů a jejich řešení
Hintenausová Hintenausová -
Problémy začínajících učitelů 1. stupně ZŠ
Eva Kubánková -
Klíčové problémy začínajících učitelů základních škol v ČR
Jana Adamcová -
Problémy začínajících učitelů
Marcela Krůzová -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Začínající učitelé a jejich profesní adaptace
Veronika Šimíková -
Podpora začínajících učitelů v MŠ
Sandra Bejdáková -
Adaptační období pro začínající učitele – srovnání koncepce v Rakousku a České republice
Veronika Klusoňová
Název
Vložil
Vloženo
Práva