Specifika měření televizní sledovanosti metodou peoplemetrů v ČR a povědomí o něm – Pavla Chlebounová
Pavla Chlebounová
Diplomová práce
Specifika měření televizní sledovanosti metodou peoplemetrů v ČR a povědomí o něm
Specifics of television audience measurement in CR and awareness about it
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou měření sledovanosti televize v České republice jakožto nástroje pro plánování reklamních kampaní, programování televizí a podpory pro podnikové strategie televizních organizací. Práce uvádí do kontextu teoretická východiska mediálního výzkumu a shrnuje vývoj televizního trhu v České republice a historii měření sledovanosti televize -- od deníčkového výzkumu přes Mediaprojekt …víceAbstract:
This work deals with television audience measurement in the Czech Republic as a tool for planning advertising campaigns, television programming and support for corporate strategy of television organizations. The work presents the theoretical context of media research and summarizes the development of television market in the Czech Republic and the history of television audience measurement - from diary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31159
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Milan Postler
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31159
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza sledovanosti televize a internetu v ČR
Jan Štěpán -
Měření sledovanosti médií
Iveta Kafková -
Měření sledovanosti TV
Barbora Pokorná -
Vývoj České televize po revoluci v roce 1989
Natálie Hejdová -
Měření sledovanosti médií
Iveta Škorpilová -
Měření sledovanosti médií v ČR
Anton Demartyno -
Měření sledovanosti médií v ČR
Michael Štádler -
Fair trade káva: Průzkum povědomí a obliby konceptu fair trade kávy mezi studenty VŠ
Markéta SEDLÁČKOVÁ