Specifika měření televizní sledovanosti metodou peoplemetrů v ČR a povědomí o něm – Pavla Chlebounová
Pavla Chlebounová
Master's thesis
Specifika měření televizní sledovanosti metodou peoplemetrů v ČR a povědomí o něm
Specifics of television audience measurement in CR and awareness about it
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou měření sledovanosti televize v České republice jakožto nástroje pro plánování reklamních kampaní, programování televizí a podpory pro podnikové strategie televizních organizací. Práce uvádí do kontextu teoretická východiska mediálního výzkumu a shrnuje vývoj televizního trhu v České republice a historii měření sledovanosti televize -- od deníčkového výzkumu přes Mediaprojekt …moreAbstract:
This work deals with television audience measurement in the Czech Republic as a tool for planning advertising campaigns, television programming and support for corporate strategy of television organizations. The work presents the theoretical context of media research and summarizes the development of television market in the Czech Republic and the history of television audience measurement - from diary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 10. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31159
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2012
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Milan Postler
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31159
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analýza sledovanosti televize a internetu v ČR
Jan Štěpán -
Měření sledovanosti médií
Iveta Kafková -
Měření sledovanosti TV
Barbora Pokorná -
Vývoj České televize po revoluci v roce 1989
Natálie Hejdová -
Měření sledovanosti médií
Iveta Škorpilová -
Měření sledovanosti médií v ČR
Anton Demartyno -
Měření sledovanosti médií v ČR
Michael Štádler -
Fair trade káva: Průzkum povědomí a obliby konceptu fair trade kávy mezi studenty VŠ
Markéta SEDLÁČKOVÁ