Barbora Kapecová
Master's thesis
Marketingová strategie vybraného podniku
Marketing strategy of company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii vybraného podniku. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se marketingu a strategií a jsou zde charakterizovány analýzy, které jsou následně aplikovány v praxi. V analyticko-praktické části se zjišťuje současná situace podniku za pomoci analýz. Využity jsou analýzy: Porterův model, McKinsey 7S, SWOT analýza, marketingový mix …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the marketing strategy of the selected company. The theoretical part explains the basic concepts related to marketing and strategies and here are characterized analyzes, which are subsequently applied in practice. In the analytical and practical part, the current situation of the company is analyzed with the help of analyzes. Analyzes are used: Porter's model, McKinsey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Identifier:
https://is.sting.cz/th/hgpn7/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2019
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
- Reader: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Miroslav Rachůnek -
Analýza českého trhu s elektromobily a doporučení strategie pro vstup nové firmy
Gabriela Janovská -
Strategie inovací emisních stanic
Helena Marušková -
Analýza vybraného konceptu marketingové strategie společnosti Benzina
Gabriela Tilkeridisová