Barbora Kapecová

Diplomová práce

Marketingová strategie vybraného podniku

Marketing strategy of company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii vybraného podniku. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se marketingu a strategií a jsou zde charakterizovány analýzy, které jsou následně aplikovány v praxi. V analyticko-praktické části se zjišťuje současná situace podniku za pomoci analýz. Využity jsou analýzy: Porterův model, McKinsey 7S, SWOT analýza, marketingový mix …více
Abstract:
The diploma thesis is focused on the marketing strategy of the selected company. The theoretical part explains the basic concepts related to marketing and strategies and here are characterized analyzes, which are subsequently applied in practice. In the analytical and practical part, the current situation of the company is analyzed with the help of analyzes. Analyzes are used: Porter's model, McKinsey …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STING

AKADEMIE STING

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma