Marketingová strategie vybraného podniku – Barbora Kapecová
Barbora Kapecová
Diplomová práce
Marketingová strategie vybraného podniku
Marketing strategy of company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii vybraného podniku. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se marketingu a strategií a jsou zde charakterizovány analýzy, které jsou následně aplikovány v praxi. V analyticko-praktické části se zjišťuje současná situace podniku za pomoci analýz. Využity jsou analýzy: Porterův model, McKinsey 7S, SWOT analýza, marketingový mix …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the marketing strategy of the selected company. The theoretical part explains the basic concepts related to marketing and strategies and here are characterized analyzes, which are subsequently applied in practice. In the analytical and practical part, the current situation of the company is analyzed with the help of analyzes. Analyzes are used: Porter's model, McKinsey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/hgpn7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Miroslav Rachůnek -
Analýza českého trhu s elektromobily a doporučení strategie pro vstup nové firmy
Gabriela Janovská -
Strategie inovací emisních stanic
Helena Marušková -
Analýza vybraného konceptu marketingové strategie společnosti Benzina
Gabriela Tilkeridisová