Veronika Techlová

Doctoral thesis

Spokojenost zákazníků a jejich loajalita jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody

Customer Satisfaction and Loyalty as an Element of Long Term Competitive Advantage
Abstract:
Tématem disertační práce bylo měření spokojenosti a loajality zákazníků z řad poskytovatelů zdravotní péče, kteří využívají služby vybrané farmaceutické společnosti. Hlavním cílem práce je návrh metodiky měření spokojenosti a loajality pro daný segment poskytovaných služeb. V teoretické části se práce věnuje shrnutí poznatků a přístupů popisujících spokojenost a loajalitu a také pohled na metody používané …more
Abstract:
This thesis deals with measurement of customer satisfaction and loyalty among health care providers with services provided by particular pharmaceutical company. The main goal of this work is to develop methodology for measuring customer satisfaction and loyalty for this segment of services. The theoretical part deals with a summary of findings and approaches describing satisfaction and loyalty, and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 12. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2014
  • Supervisor: Vladimír Chalupský
  • Reader: Hana Lošťáková, Iveta Šimberová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/43255

Vysoká škola ekonomická v Praze

Doctoral programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management