Veronika Techlová

Disertační práce

Spokojenost zákazníků a jejich loajalita jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody

Customer Satisfaction and Loyalty as an Element of Long Term Competitive Advantage
Anotace:
Tématem disertační práce bylo měření spokojenosti a loajality zákazníků z řad poskytovatelů zdravotní péče, kteří využívají služby vybrané farmaceutické společnosti. Hlavním cílem práce je návrh metodiky měření spokojenosti a loajality pro daný segment poskytovaných služeb. V teoretické části se práce věnuje shrnutí poznatků a přístupů popisujících …více
Abstract:
This thesis deals with measurement of customer satisfaction and loyalty among health care providers with services provided by particular pharmaceutical company. The main goal of this work is to develop methodology for measuring customer satisfaction and loyalty for this segment of services. The theoretical part deals with a summary of findings and approaches describing satisfaction and loyalty, and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2014
  • Vedoucí: Vladimír Chalupský
  • Oponent: Hana Lošťáková, Iveta Šimberová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/43255

Vysoká škola ekonomická v Praze

Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma